Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


arany fizetés

2010.06.14

A rengeteg hibás bejelentés miatt döntöttem úgy, hogy megírom ezt a rövid ismertetőt.

Amennyiben befizettél aranyra és nem kaptad meg azt, a plus@travian.hu email címre jelezheted a következő információkat feltétlenül megadva:

SMS fizetés

  1. Szerver neve ill. száma, pl.: S1,S2,Speed,S3,...
  2. A felhasználó neve (nem falunév, hanem a bejelentkező - login - név)
  3. hány darab SMS-t küldött el
  4. 500 vagy 1000 volt egy SMS díja
  5. mely szolgáltatónál vásároltál (MINDMATICS)
  6. dátum/időpont
  7. ha jött kód, akkor az is kéne, ha nem, akkor az üzenet ami visszajött a telefonra!
  8. mobilszámod amiről küldted (esetleg a mobilod típusa)
  9. mobilszolgáltatód


A hibabejelentésre esetleg, használhatod a http://travian.dark-central.com -on található hibabejelentőt.

FONTOS!
A rendszer ékezetes SMS-t küld vissza, általában régebbi telefonok ezt nem tudják fogadni, a kód a : (kettőspont) után van!

Moneybrooker/Paypal/Paypay fizetés

  1. Szerver neve ill. száma, pl.: S1,S2,S3,...
  2. A felhasználó neve (nem falunév, hanem a bejelentkező - login - név)
  3. Email cím, amellyel a Moneybrookers/Paypal/PayPay rendszerbe regisztrált
  4. Moneybrookers/Paypal/PayPay tranzakció száma
  5. pontos dátum
  6. screenshot a tranzakcióról


Hogyan csinálok screenshot-ot (windows)..

  1. a böngészővel megjelenítem az adott oldalt (paypay/paypal/stb. tranzakció adatai)
  2. lenyomom a PrtScr (Print Screen) gombot, amely a billentyűzeten jobbra a kurzorvezérlő billentyűk (nyilak) felett van. Laptopokon meg kompakt billentyűzeteken persze bárhol lehet, de jellemzően azért felül van.
  3. elindítok egy grafikus szerkesztőprogramot, mondjuk az irfanview-t (windows) (http://www.letoltokozpont.hu/letolte...php?a=2351&k=9)
  4. a szerkesztés menüben kiválasztom a beillesztés menüpontot.
  5. kiválasztom azt a területet, amelyben a tranzakció adatai vannak, majd (irfanview) CTRL-Y (levágom a kijelölt területen kívüli részt)
  6. a képet átméretezzük max! 800x600- ra (irfanview - kép(image) - átméretezés (resize/resample)
  7. kép mentése, vagy JPG vagy PNG típust kiválasztom, valami egyszerű nevet adok (ékezetek nélkül)
  8. új emailt kezdek írni, mellékletbe berakom a képet, írok hozzá címet és természetesen az adataimat és elküldöm a plus@travian.hu-ra


Hogyan csinálok screenshot-ot (linux)..

  1. a böngészővel megjelenítem az adott oldalt (paypay/paypal/stb. tranzakció adatai)
  2. lenyomom a PrtScr (Print Screen) gombot, amely a billentyűzeten jobbra a kurzorvezérlő billentyűk (nyilak) felett van. Laptopokon meg kompakt billentyűzeteken persze bárhol lehet, de jellemzően azért felül van.
  3. A megjelenő ablakban vagy lementem a képet az asztalra vagy a vágólapra másolom
  4. elindítok egy grafikus szerkesztőprogramot, a GIMP-et
  5. a szerkesztés menüben kiválasztom a beillesztés menüpontot, vagy a Fájl/megnyitás menüpont segítségével megnyitom a korábban lementett képet
  6. kiválasztom azt a területet, amelyben a tranzakció adatai vannak, majd A Kép/Vágás a kijelölésre menüponttal kiszedem a részt ami kell.
  7. a képet átméretezzük max! 800x600- ra. Menüpont: Kép - Kép átméretezése
  8. kép mentése, valami egyszerű nevet adok (ékezetek nélkül) és kiterjesztésnek (a neve után) beírom hogy .png (vagy .jpg)
  9. új emailt kezdek írni, mellékletbe berakom a képet, írok hozzá címet és természetesen az adataimat és elküldöm a plus@travian.hu-ra


Telefonos fizetés
MOBILTELEFONNAL NEM MŰKÖDIK!

  1. Szerver neve ill. száma, pl.: S1,S2,S3,...
  2. A felhasználó neve (nem falunév, hanem a bejelentkező - login - név)
  3. A hivatkozási szám, amelyet a fizetési oldalon látsz. (figyelem, írd fel, minden alkalommal változik!)
  4. pontos dátum, ha lehet a pontos idövel együtt


Hitelkártyás fizetés

  1. Szerver neve ill. száma, pl.: S1,S2,S3,...
  2. A felhasználó neve (nem falunév, hanem a bejelentkező - login - név)
  3. Referenciaszám, amit a kommentárban láthatsz az adott átutalásnál a számlakivonatodon /vagy az internetes hozzáférés esetén, az adott tranzakciónál)


Megkérek tehát mindenkit, hogy saját érdekében, amennyiben ilyen, vagy hasonló problémát jelent be, a lehető legtöbb információt adja meg, hogy minél hamarabb megoldani tudjuk az ügyét.

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Nincs új bejegyzés.